اخبار آران و بیدگلاخبار بهداشت و درماناسلاید شو اصلیعنوان داغ

ضرورت تکمیل چرخه درمان با مشارکت خیرین سلامت آران و بیدگل

رییس بیمارستان سیدالشهدا (ع) آران وبیدگل بر ضرورت تکمیل چرخه درمان با مشارکت خیرین سلامت این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش نسل فردا و به نقل از خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، علی یوسفیان در دیدار با نایب رییس هیات رییسه مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل گفت: پروژه احداث بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) آران و بیدگل پیشرفت ۸۲ درصدی داشته است.

 

رییس بیمارستان سیدالشهدا (ع) شهرستان آران وبیدگل با بیان اینکه ساخت این بیمارستان با مشارکت خیران شروع شده و با اعتبارات دولتی در حال تکمیل است افزود: ساخت، تکمیل و تجهیز دو بیمارستان آران و بیدگل می تواند نقش موثری در تکمیل چرخه درمان در این شهرستان داشته باشد.

 

یوسفیان با استقبال از عضویت مجتمع فولاد کویر در مجمع خیران سلامت آران وبیدگل گفت: هیات مدیره بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) آمادگی دارد تا با امضای تفاهمنامه ای با مجتمع فولاد کویر  خدمات در حوزه بهداشت و درمانی کارکنان مجتمع و خانواده آنان را تماما بر عهده بگیرد.

ضرورت مشارکت خیران در توسعه بهداشت و درمان آران و بیدگل

رییس هیات مدیره خیرین سلامت آران وبیدگل هم در این جلسه گفت: خیرین شهرستان آران وبیدگل نقش موثری در توسعه بهداشت و درمان این شهرستان داشته اند و همواره در کشور پیشتاز بوده اند.

 

جعفر نمکی با قدردانی از نقش پررنگ خیران آران وبیدگلی در حوزه سلامت شهرستان افزود: در این راستا مجتمع فولاد کویر هم در دوران کرونا و قبل از آن کمک های زیادی به حوزه بهداشت و درمان منطقه کاشان و آران و بیدگل داشتند که این کمک ها بر کسی پوشیده نیست و جای قدردانی دارد.

 

وی بیان کرد: ساخت دو بیمارستان بزرگ ثامن و امام حسن مجتبی(ع) در شهر آران و بیدگل با مشارکت فعال خیران این شهرستان صورت گرفته است که امیدواریم تکمیل و تجهیز بیشتر این دو بیمارستان با مشارکت فعال خیران ادامه داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا