اخبار آران و بیدگل

عدم رعایت فاصله اجتماعی کاشان را در معرض موج جدیدی از شیوع کرونا قرار داده‌است

▪️پایگاه خبری اهل کاشانم: با گشت و گذاری در سطح شهرستان آران و بیدگل و همچنین بین ادارات و به خصوص بانکها بی تفاوتی به دستورالعمل ها به وضوح هویداست که انگار نه انگار کرونایی وجود داشته و دارد.

▪️علی، رئیس یکی از بانک های سطح شهر است. او در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه در موج اول شیوع کرونا برخی از همکاران ما متاسفانه بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند، اظهار داشت: شرایط این روزها هم شباهت زیادی به آن روزها دارد و برخی از اربابان رجوع در رعایت مسائل بهداشتی بی تفاوت هستند که این موضوع علاوه بر جان خود این عده از همشهریان و دیگر مردم، جان کارمندان بانک هم تهدید می شود.

▪️این شهروند کاشانی با اشاره به اینکه برای عدم ارائه خدمات به افرادی که نسبت به دستورالعمل های بهداشتی بی تفاوت هستند ما نیاز به یک قانون محکم و پشتیبانی قانونی داریم، خاطرنشان کرد: نمونه ای داشتیم که وقتی به فردی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کردند خدمات نمی دادیم آنها با داد و فریاد متاسفانه ما را تحت فشار قرار می دادند.

▪️ادارت و نهادهای خدماتی نیز یکی دیگر از مراکز تجمع است، بسیاری از آنها با نصب تراکت هایی ارائه خدمات را در این مراکز منوط به استفاده ماسک کرده اند ولی مشاهدات عینی خبرنگار پایگاه خبری اهل کاشانم موید این مطلب است که این موضوع در این ادارات اصلا عملی نمی شود.

▪️عدم استفاده از ماسک، عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی دو مورد از بیشترین مواردی است که گاها در تصاویر منتشر شده از برخی مسئولین و مدیران شهر به جامانده است.

▪️یکی از روسای ادارات در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم در پاسخ به علت بی تفاوتی برخی از مدیران نسبت به اعمال محدودیت برای ارائه خدمات به افرادی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، اظهار داشت: یک عزم جدی برای این موضوع باید در سطح شهر با محوریت فرمانداری به عنوان مرکز ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا در سطح شهر و مدیران شهری به وجود آید چرا که وقتی فردی ببینید حداقل در ارائه خدمات با مشکل مواجه می شود مجبور به استفاده از ماسک می شود.

▪️رئیس مرکز بهداشت کاشان نیز با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح ادارت و بانکهای‌ سطح شهر به حدود ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده، اظهار داشت: این سطح رعایت در ادارات و بانکها نسبت به ماه های ابتدایی فصل پاییز کاهش پیدا کرده است.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا