اخبار آران و بیدگلاخبار اقتصادیاخبار شهری و رفاهیاسلاید شو اصلی

دولت در صدد حمایت از صنعت فرش ماشینی است.

به گزارش نسل فردا به نقل از خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در آران و بیدگل، اسماعیل بایبوردی عصر روز گذشته (دوشنبه) در حاشیه بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از شهرک صنعتی هلال این شهرستان در مورد مسائل مطرح شده، اظهار کرد: وظیفه دولت حمایت از چرخه تولید و صادرات منابع غیرنفتی و در نتیجه رشد صنایع بومی و رفع وابستگی به صادرات نفت است.
وی افزود: یکی از مواردی که به رشد صادرات کمک می‌کند حمایت از صاحبان صنایع است که باید با حمایت از طریق تسهیلات به یاری صنعت رفت و با رشد علم و فناوری، تولید ماشین‌آلات صنعتی را بومی‌سازی کرد.
فرماندار آران و بیدگل، گفت: حوزه صنعت فرش با توجه به تنوع تولید و عرضه محصولات نیاز به نگاهی نو از طریق راه‌اندازی واحدهای تحقیق و توسعه دارد تا با کشف علوم جدید نیازهای جدید را شناسایی و به رونق شرکت‌ها کمک کند.
بایبوردی گفت: آقای ستاری در این دیدار قول دادند پیگیر حمایت دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صنعت به ویژه فرش صنعتی باشند تا شاهد پیشرفت و توسعه آران و بیدگل که به واقع پایتخت صنعت فرش ایران و دومین شهر تولید کننده فرش دنیا هست، باشیم.
به گزارش ایسنا، عصر دوشنبه سورنا ستاری – معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در دیداری یک ساعته از شهرک صنعتی هلال آران و بیدگل از شرکت‌های فرش این شهرک بازدید کرد.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا