اخبار آران و بیدگل

غربت پروژه سلامت “امام حسن(ع) ” به ” موسی کاظم(ع) ” هم رسید!

◾به گزارش پرتال خبری آران و بیدگل، توقف پروژه های سلامت شهر آران و بیدگل از اهم مطالبات مردمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و مظلومیت پروژه ” امام موسی کاظم” نمود عینی یکی دیگر از پروژه های سلامت شهرستان است که در چند سال مورد غفلت قرار گرفته است.

◾تعهد خیر سلامت در ایجاد ساختمان مرکز فوریتهای ۱۱۵ امام موسی کاظم (ع) بیش از ۲ سال است که به پایان رسیده است و متاسفانه علیرغم قرارداد منعقده بین خیر و دانشگاه علوم پزشکی کاشان، این پروژه متوقف و دفترفنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، هیچگونه اقدامی در جهت تکمیل این پروژه انجام نداده و پیگیرهای خیر پروژه، ازدستگاههای ذیربط هم، به نتیجه ای نرسیده است.

◾ساختمان نیمه کاره فوریتهای ۱۱۵ امام موسی کاظم(ع) در خیابان سردار شهید حسین ملکیان و در کنار پروژه سلامت “امام رضا(ع) ” واقع شده است، که قبلا توسط خیرهمین پروژه ، جناب آقای حاج رحمت الله حاجی جمالی تکمیل و پس از تحویل به دانشگاه علوم پزشکی کاشان توسط جناب آقای دکتر نمکی، وزیر بهداشت دولت روحانی افتتاح گردید.

◾پیگیری تکمیل این پروژه مهم سلامت در ورودی منطقه گرشگری مرنجاب و استفاده عموم مردم از این پروژه خواسته و مطالبات مردم آران و بیدگل است و امیدواریم با انعکاس این خبر شاهد پاسخ مسئولین این امر باشیم و پرتال خبری آران و بیدگل هم آماده انعکاس پاسخ مسئولین می باشد.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا