اخبار آران و بیدگلاسلاید شو اصلیورزشی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل هفته تربیت بدنی را تبریک گفت

به گزارش نسل فردا به نقل از  روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل؛ دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل درپیامی با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: با گرایش جوانان به ورزش، آسیب‌های اجتماعی و هزینه‌های ارزی و ریالی دولت در این باب کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به مردمی بودن ورزش و نقش آن درتمام امور از جمله سلامت اجتماعی مردم، سبک زندگی و اخلاق در جامعه بیان داشت: ورزش با ایجاد محیط‌های با نشاط در توسعه فردی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و کارآفرینی نقش به سزایی دارد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با تاکید بر ضرورت مردمی کردن ورزش و ورزشگاه‌ها در این شهرستان گفت: فضای ورزشی استاندارد، یکی از ابزارهای تقویت نشاط و تکریم شهروندان و مردم شهرستان است.

وی با تاکید بر مشارکت خیران شهرستان آران و بیدگل در احداث مکان‌های ورزشی این شهرستان گفت:مشارکت بخش خصوصی و خیران در توسعه فضاهای ورزشی می‌تواند به رشد و پیشرفت زیرساخت‌های ورزشی و سلامت روانی و اجتماعی کمک شایانی بکند.

دکتر بایبوردی با اشاره به تعداد ۸۵ سالن، باشگاه و اماکن ورزشی شهرستان آران و بیدگل و همچنین ۱۲ خانه ورزش روستایی این شهرستان اظهار داشت: اهمیت ارتقای جایگاه ورزش در سلامت جسم و روان مهم و توسعه بخش های مختلف ورزشی در دولتهای مختلف و از جمله دولتهای یازدهم و دوازدهم مورد تأکید و توجه قرار گرفته است.

وی به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: در شرایط کرونایی اهمیت ورزش کردن مضاعف می‌شود و لازم است مردم با انجام ورزش‌های انفرادی در منازل و با رعایت پروتکل‌ها مانع از سرایت  ویروس کرونا به دیگران شوند.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با صدور لوح تقدیری به رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان از خدمات وی و کارکنان این اداره تجلیل کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای  ابوذر فردنژاد

رئیس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل

سلام علیکم؛

با تبریک هفته ورزش و تربیت بدنی  بر خود  فرض می‌دانم از تلاش‌های بی‌شائبه، خدمات ارزشمند و مساعی ماندگار جناب‌عالی و کارکنان خدوم آن اداره که با همکاری هیئت‌های ورزشی این شهرستان، زیرساخت‌های ورزشی را تقویت و به توسعه آن کمک کرده و زمینه‌های ترویج  تندرستی، سلامت روانی و اجتماعی و همچنین نشاط، شادکامی و شادابی مردم شریف شهرستان آران و بیدگل را فراهم می کنید، تقدیر و سپاسگزاری نمایم.

امیدوارم با استعانت از الطاف الهی و همکاری‌های ارزنده جناب‌عالی و ورزشکاران بتوانیم گام‌های موثرتری برای ارتقای ورزش‌های قهرمانی، حرفه‌ای و همگانی در شهرها و روستاهای شهرستان آران و بیدگل برداریم؛ ان‌شاء‌الّله.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا