اخبار آران و بیدگلاخبار اجتماعیاسلاید شو اصلی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل؛ به مناسبت ۱۸ مهر ماه روز جهانی پُست با سرپرست و کارکنان اداره پُست این شهرستان دیدار کرد / نظم، دقت و سرعت پست این شهرستان در ارسال محمولات و مراسلات مطلوب است

فرماندار شهرستان آران و بیدگل؛ به مناسبت ۱۸ مهر ماه روز جهانی پُست با سرپرست و کارکنان اداره پُست این شهرستان دیدار کرد / نظم، دقت و سرعت پست این شهرستان در ارسال محمولات و مراسلات مطلوب استفرماندار شهرستان آران و بیدگل به مناسبت ۱۸ مهر ماه روز جهانی پُست با سرپرست و کارکنان اداره پُست این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش نسل فردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل؛ دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل به مناسبت ۱۸ مهر ماه روز جهانی پُست با  سرپرست و کارکنان اداره پُست این شهرستان دیدار کرد و گفت: نظم، دقت و سرعت پست این شهرستان در ارسال محمولات و مراسلات، شاخص‌های جهانی استاندارد را دارا بوده و مطلوب ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم، نظام و دولت را با ارائه خدمات مطلوب و هوشمند کارگزارانشان می‌سنجند؛ گفت: وظیفه مسئولان پست در شهرستان آران و بیدگل، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندان در حوزه دریافت و ارسال محمولات پستی است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل به نقش پست در شرایط کرونایی کشور و دنیا مهم ارزیابی کرد و تقویت پُست فرش و تابلو فرش یا ارسال مراسلاتی فرش از طریق پست و ارسال پستی محصولات صنعتی و کشاورزی را از جمله مقوله های جدید پُست در کارآفرینی و اشتغال در این شهرستان  برشمرد.

وی ارائه محصولات دیگر شهرستان آران و بیدگل چون زعفران، پسته، گل محمدی و گیاهان دارویی را در راستای پُست دانش بنیان ذکر و خاطرنشان کرد: می توان با راه اندازی «پُست زعفران» و «پُست پسته»، «پُست گیاهان دارویی»، «پُست گل محمدی»، «پُست صنایع دستی» و «پُست نمک دریاچه نمک» ضمن ایجاد اشتغال پایدار، محصولات ارزشمند این منطقه را به سایر نقاط کشور معرفی کرد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیری از خدمات سرپرست و کارکنان اداره پُست این شهرستان تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای ناصر خداداد

سرپرست  محترم اداره پست شهرستان آران و بیدگل

سلام علیکم؛

با تبریک ۱۸ مهرماه؛ روز جهانی پست بر خود فرض می‌دانم از تلاش‌های بی‌شائبه، خدمات ارزشمند و مساعی ماندگار جناب عالی و همکاران خدوم آن اداره که با  توزیع محمولات و مراسلات پستی و گسترش ارتباطات به رونق کسب و کارهای نوین کمک کرده و زمینه‌های پیشرفت و توسعه پایدار  شهرستان آران و بیدگل را فراهم نموده اید، تشکر و قدردانی نمایم.

امیدوارم با استعانت از الطاف الهی و تلاش‌های خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران  بتوانیم گام‌های موثرتری در اعتلای ایران عزیز و توسعه شتاب‌زای شهرستان آران و بیدگل برداریم؛ ان شاءاللّه.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا