اخبار آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل: اجرای محدودیت‌های کرونایی مطابق با جدول وضعیت نارنجی

❌در ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان آران و بیدگل مصوب شد: عدم فعالیت استخرهای شنا، تالارهای پذیرایی و شهربازی/ کاهش ۳۰درصدی روشنایی پارک‌ها و بوستان‌های شهری و روستایی/تعطیلی آرامستان‌ها و بقاع متبرکه در ایام تعطیل و روزهای پایانی هفته/ تعطیلی بازارهای روز از ساعت ۲۱:۳۰/

✔اجرای محدودیت‌های کرونایی مطابق با جدول وضعیت نارنجی فرماندار گفت: رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌ها مطابق با جدول اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا از سوی مردم و مسئولان الزامی است.
✔به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار و رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای این شهرستان با اشاره به شیوع گسترده کرونا در منطقه گفت: با توجه به نارنجی بودن وضعیت شیوع کرونا در شهرستان آران و بیدگل، رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌ها مطابق با جدول اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا از سوی مردم و مسئولان الزامی است.
✔وی با تشریح این موضوع گفت: ممنوعیت فعالیت گروه‌های شغلی ۳ و ۴، بخصوص استخرهای شنا، تالارهای پذیرایی و شهربازی در دستور کار اصناف، مسئولان و مدیران اجرایی این صنوف قرار گیرد.
✔دکتر بایبوردی با تاکید بر تعطیلی کلیه صنوف از ساعت ۲۲ تا اطلاع ثانوی گفت: رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و مراکز تهیه و توزیع غذا در شهرستان آران و بیدگل فقط به صورت بیرون‌بر می‌توانند فعالیت داشته باشند.
✔وی بار دیگر با هشدار به شهروندان مبنی بر عدم تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد در شهرستان آران و بیدگل گفت: شهرداران ۴ گانه و دهیاران ۱۱ گانه روستاهای این شهرستان موظف به کاهش ۳۰درصدی روشنایی پارک‌ها و بوستان‌های شهری و روستایی به منظور جلوگیری از تجمع شهروندان در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا هستند.
✔فرماندار شهرستان آران و بیدگل بیان داشت: آرامستان‌ها و بقاع متبرکه در ایام تعطیل و روزهای پایانی هفته تعطیل خواهد بود و باید شهرداران و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل در این خصوص نظارت کنند.
✔وی از شهرداران شهرهای آران  و بیدگل، نوش‌آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد خواست تا نسبت به تعطیلی بازارهای روز از ساعت ۲۱:۳۰ به بعد اقدام کنند.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا