اخبار آران و بیدگل

فرماندار آران و بیدگل: در صورت تعطیلی خودسرانه و عدم پخت نان از سوی نانوایان، ۳۰ درصد از سهمیه ماهانه آرد آنان کسر و به دیگر نانوایان تعلق می‌گیرد

🔺به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: نانوایانی که به صورت خودسرانه و خارج از دستورالعمل صنف نانوایان، اقدام به تعطیلی واحد صنفی خود نموده و عدم پخت نان داشته باشند، با آنان برخورد قاطع قانونی می‌شود.

🔺وی با هشدار به این دسته از نانوایان گفت: در صورت گزارش از سوی شهروندان و مشاهده این تخلف از سوی بازرسان، ۳۰ درصد از سهمیه ماهانه آرد اختصاصی نانوای متخلف کسر و به سهمیه دیگر نانوایان اضافه می‌شود.

🔺فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: نانوایان در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی در پخت نان، در مرحله اول مشمول ۱۰ درصد کاهش سهمیه آرد می‌شوند و در صورت تکرار، کاهش ۳۰ درصدی سهمیه آرد را برای آنان در پی خواهد داشت.

🔺وی با تاکید بر اعمال نظارت لازم بر پخت نان با کیفیت در نانوایی‌ها و جلوگیری از هرگونه تخلف احتمالی از سوی صنف نانوایان گفت: تلاش همه متولیان نان و نانوایی‌ها باید عرضه نان با کیفیت و افزایش رضایتمندی مردم باشد.

🔺دکتر بایبوردی ضمن تقدیر از نانوایان زحمتکش که اقدام به تولید و عرضه نان با کیفیت به مردم می‌کنند، گفت: بین تولید و عرضه نان با کیفیت و سلامتی مردم رابطه معناداری وجود دارد، لذا به جهت حفظ سلامت مردم در این خصوص کوتاه نمی‌آییم.

🔺وی سهمیه آرد برای هر نفر را ۶ کیلو و ۸۰۰ گرم در ماه ذکر کرد و افزود: سهمیه ماهانه آرد شهرستان برای ۱۸۷ نانوایی دولتی و آزادپز ۸۷۱ تن است که شامل ۶۴۰ تن آرد برای ۱۱۵ نانوایی دولتی و ۲۳۱ تن آرد برای ۷۲ نانوایی نیمه دولتی است.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا