اخبار اجتماعیاخبار سیاسی

مجلس نقش واقعی خود را به صورت کامل نشان نداده است

به گزارش نسل فردا به نقل از ایسنا، آیت‌الله سید محمد موسوی در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار کرد: مجلس عصاره فضایل ملت است و باید برای آسایش ملت همه جوره کار کند، چیزی که در این سالها کمتر از توقعات ملت دیده شده است.
وی افزود: نقش مجلس در زندگی مردم و حفظ ارزش های نظام بیش از چیزی است که شاهد هستیم، مجلس در راس امور است و مردم توقع دارند بیش از این نمایندگان آنها برای رفاه مردم تلاش کنند.
امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: در جنگ اقتصادی هستیم، مجلس باید آرایش جنگی بگیرد، با تصویب قوانین مانع از مشکلات بیشتر و فشار بر مردم به ویژه اقشار ضعیف و نیازمند جامعه شود، مجلس باید بیشتر و جدی تر دنبال احقاق حقوق ملت در مسائل داخلی و خارجی باشد.
آیت الله موسوی ادامه داد: شفافیت در امور مجلس یکی دیگر از مواردی است که کمتر دیده می شود، مردم توقع دارند مجلس با دادن طرح و لایحه به رفاه ملت کمک کند، از بروز اختلاس ها و مشکلات اقتصادی جلوگیری کند و در صحنه خارجی با تصویب طرح و لایحه از حقوق ایران در جامعه جهانی و مقابل آمریکا دفاع کند.
وی به سالروز سوم خرداد اشاره کرد و گفت: این روز شاهکار نیروهای ما در آزادسازی خرمشهر بود، اتحاد و همدلی ارتش و سپاه، قدرت ایران را به جهان نشان داد و شهری مثل آران و بیدگل بیش از ۵۰۰ رزمنده در عملیات های بیت المقدس داشت و بیش از ۳۵ شهید تقدیم انقلاب کرد.
وی به هفته اطعام و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: یاری مستمندان وظیفه همگانی است و جا دارد از کمیته امداد و خیرین و موسسات خیریه که برای سفره نیازمندان تلاش می کنند تقدیر شود و ما مقام دوم استان را در اکرام ایتام داریم، این نشان از روح بلند و کرامت مردم آران و بیدگل است.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا