اخبار آران و بیدگل

نماینده کاشان و آران و بیدگل: مردم برای تغییر وضع موجود به پای صندوق های رای بیایند.

🔺نماینده مردم‌کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که ناراضی هستند برای تغیر اوضاع باید در انتخابات شرکت کنند و انتخاب درستی انجام بدهند.

🔺به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سید جواد ساداتی‌نژادشامگاه جمعه در جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کاشان اظهار کرد: حضرت امام پرچمدار حق خواهی و آزادی خواهی درعصر ما بود و اتفاقی را خلق کرد که هیچکس قبل از آن‌ نتوانسته بود خلق کند.

🔺نماینده مردم‌کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه، مردم ما  مقام‌ معظم رهبری  را دوست دارند و‌ ولایتی هستند، تصریح کرد: اگر امروز دچار نارضایتی هستیم و بخشی  از مردم ناراضی هستند ارتباطی به انقلاب ندارد بلکه مشکل در انتخاب‌های ما است.

🔺وی افزود: آن‌هایی که عدم شرکت در انتخابات را به عدم صلاحیت‌ها ربط می‌دهند قطعا می‌دانیم این حرف‌ها از پایه و اساس اشتباه است و‌ مردم بخاطر سوء‌مدیریت دولت دچار بحران‌های معیشتی شده‌اند.

🔺ساداتی‌نژاد با اشاره به اینکه کسانی که ناراضی هستند برای تغیر اوضاع باید در انتخابات شرکت کنند و انتخاب درستی انجام بدهند، خاطرنشان کرد: افتخار ایران این است که  انتخاب دست خود مردم است و‌ اگر‌ خطایی صورت گرفته در انتخاب است.

🔺رئیس کمیسون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه، وقتی ارز دو نرخی می‌شود جز فساد و رانت چیزی عاید مردم نمی‌شود، ابراز داشت: در این‌ دولت کشور از نظر مدیریت رها شده بود، سکه در کشور تاراج و‌ ذخایر کشور را خالی کردند.

🔺ساداتی‌نژاد با بیان‌ اینکه، بارها با صدای بلند گفته‌ام  ‌آقای روحانی ما شغل جدید نمی‌خواهیم بلکه شغل مردم را از بین نبرید، افزود: در این دوره ارزش پول ملی ما چندین بار سقوط کرد دارایی مردم از بین رفت و مردم دربورس به خاک سیاه نشستند.

🔺ساداتی نژاد ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها عدم اعتماد به آمریکا اعلام کرده است اما در مذاکرات  تمام‌ وقت خود و سرمایه کشور را در اختیار بیگانگان گذاشتند که به گفته مسؤولان دولت، نتیجه اعتماد به آمریکا خسارت محض بوده است.

🔺رئیس کمیسون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، کشور نیاز به تغییر بزرگ ‌دارد و‌ به یک‌ دولت انقلابی نیاز داریم، تصریح کرد:آقای رئیسی کاندیدای اصلح در این دوره است، امروز گوش دادن به شعار‌های بی‌حاصل خسته کننده شده است.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا