اخبار آران و بیدگل

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام (ره) صورت گرفت؛

🔔نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس آران و بیدگل

✔همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) و آغاز دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب در مدارس آران و بیدگل نواخته شد.

✔زنگ نمادین انقلاب با حضور مسوولان آران و بیدگل در دبیرستان شهیدان عبدالهی به صدا در آمد و به صورت آنلاین و از طریق شبکه شاد برای دانش آموزان و خانواده های آنان پخش شد.

✔مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل دراین مراسم گفت: تاثیر انقلاب اسلامی ایران بسیار فراگیر و تاثیرگذارتر از سایر انقلاب‌های جهان است، چراکه این انقلاب برخاسته از مردم است.

✔محمد معدندار افزود: وظیفه آموزش و پرورش است که تاثیر انقلاب اسلامی و رشادت‌های شهدای انقلاب و دفاع مقدس را برای نسل جوان و دانش آموز بیان کند.

وی به آمار شهدای دانش آموز شهرستان اشاره کرد و گفت: در دوران انقلاب و دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ دانش اموز از آران و بیدگل در راه انقلاب و نظام اسلامی به شهادت رسیدند.

✔معدن دار با اشاره به آمار ۳۲ درصدی شهدای دانش آموز شهرستان اران و بیدگل خاطر نشان کرد: این آمار در کشور حدود ۲۵درصد است.

✔وی با اشاره به تفاوت‌ها و پیشرفت‌های چشمگیر کشور در زمینه‌های مختلف نسبت به دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: قبل از انقلاب فقط ۴۰ درصد از افراد کشور باسواد بودند اما این رقم در حال حاضر به بیش از ۹۵ درصد رسیده است.

✔مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل افزود: انقلاب اسلامی نیازمند رشادت، ایستادگی و مقاومت جوانان برومند و دلسوزی است که بیدار، هوشیار و دانش آموخته باشند.

✔وی اظهار کرد: مقایسه فعالیت‌های بعد از انقلاب با قبل از آن نشان می‌دهد که چه دستاوردهای عظیمی که حاصل برکات پیروی و استقلال کشور است در تمام زمینه نصیب مردم ما شده است.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا