اخبار آران و بیدگل

وضعیت زرد اما در سایه ی افزایش نسبی مبتلایان در شهرستان آران و بیدگل

🔺️به رغم اعلام وضعیت زرد در شهرستان و با توجه به روند افزایشی مبتلایان به کرونا، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و برگزاری مراسم مختلف، ورود به وضعیت نارنجی و بازگشت تعطیلی ها دور از ذهن نیست.

🔺️به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، دکترباقری سرپرست شبکه با اشاره به وضعیت شکننده شهرستان و افزایش آمار مبتلایان به کرونا گفت: با اینکه روند بستری و مرگ و میر در شهرستان در هفته های اخیر سیر کنترل شده داشت و میزان مراجعه سرپایی با شکایت تنفسی به مراکز درمانی در یک هفته اخیر بالا رفته است و درصورت ادامه همین روند تعطیلی ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

🔺️وی گفت: لزوم همکاری مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و کاهش رفت و آمدها همچنان اولویت اول را رقم می‌زند.

🔺️دکتر باقری افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد در این مدت کاهش تجمعات موجب جلوگیری از شیوع بیماری کرونا شد و نیاز است برای تداوم این روند و جلوگیری از شیوع مجدد کرونا خانواده ‌ها مراقب تجمعات و دورهمی‌های مختلف باشند زیرا این محافل موجب آلودگی همه افراد خانواده به بیماری کرونا می‌شود.

🔺️ایشان خاطرنشان کرد: برگزاری مراسمات مذهبی و دعوت اقشار مردم به تجمع در این برنامه ها، می تواند ما را در شرایط بسیار سختی در روزهای آتی قرار دهد به ویژه زمانی که فاصله اجتماعی رعایت نمی شود و بدون ماسک در تجمع حضور داشته باشیم.

◾روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل

 

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا