اخبار آران و بیدگل

کافه کتاب «کافیشه» افتتاح شد

✔کافه کتاب «کافیشه» با مدیریت سرکارخانم مسیبی افتتاح شد؛

کافه‌کتاب کافیشه در تاریخ ۴ اسفند ۱۳۹۹ مقارن با ۲۲ فوریه ۲۰۲۱ و روز جهانی تفکر توسط فرماندار محترم شهرستان آران‌وبیدگل جناب دکتر اسماعیل بایبوردی، رییس محترم اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ جناب آقای سعید ضابطی، مدیر محترم حوزه‌ی هنری؛ جناب آقای حمیدرضا خلیلی و بخشدار محترم جناب آقای مسعود مقدم افتتاح شد.

در این مراسم که با قرائت قرآن توسط آقای خلیلی آغازشد، جناب آقای ضابطی نکاتی را درمورد اهمیت آغاز به‌کار مرکزی که قصد دارد در راه توسعه‌ی فرهنگ و بالابردن آمار کتابخوانی در سطح ایران و جهان قدم بردارد، نکات ارزشمندی را بیان فرمودند و حمایت صددرصدی خود را از این مجموعه اعلام کردند.

سپس جناب آقای حسینعلی رییسی و سرکارخانم فهیمه مسیبی؛ صاحبان کافه‌کتاب کافیشه توضیحاتی را مبنی بر چگونگی آغاز این رویداد فرهنگی و اهداف مجموعه‌ی مورد نظر، خدمت حضار محترم مراسم ارائه دادند.

پس از آن جناب دکتر بایبوردی سخنان ارزنده‌ای درخصوص ارزشمندبودن این امر مهم فرهنگی بیان فرمودند و از تلاش‌های این زوج فرهنگی تشکرکردند.

همچنین خاطرنشان کردند حمایت‌های همه‌جانبه‌ی جناب دکتر ضابطی از تمامی هنرمندان و صاحبان اندیشه در شهرستان آران‌وبیدگل از ابتدای حضورشان در سِمَت ریاست اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار چشمگیر و قابل است.
.

مراسم افتتاحیه سرانجام با نوازندگی استادانه‌ی جناب احمدرضا جعفری به پایان رسید.

کافه‌کتاب کافیشه در زمینه‌ی تعالی فرهنگ مطالعه‌ی کتاب و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف، اهداف بسیاری در سر دارد که باتوکل به خدای متعال، همکاری صاحبان اندیشه و حمایت مسئولین محترم شهرستان، آینده‌ی درخشانی را رقم خواهدزد.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا