اخبار آران و بیدگل

کلاس های آزاد آموزش آموزگاری و مربی مورد قبول آموزش و پرورش آران و بیدگل نیست

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل با اشاره به برگزاری برخی از دوره های آموزش مربی و آموزگاری به صورت کلاس های آزاد آموزشی(دانشگاه ها و مرکز غیر انتفاعی) برای حضور در آموزش و پرورش گفت:حضور در این کلاس ها و اخذ مدرک به هیچ عنوان برای آموزش و پرورش قابل قبول و تایید نیست .
محمد معدن دار اظهار داشت: حضور در این کلاس ها صرفا” جهت آشنایی با روال تدریس و کلاسداری در برخی از مواقع ممکن است موثر باشد اما حتی در صورت اخذ مدرک در این کلاس ها، آموزش و پرورش شهرستان تضمینی برای قبول مدرک آنها ندارد.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش شهرستان کمبود نیروی خود در سال آینده تحصیلی را از طریق نیروهای خرید خدماتی که سالهای گذشته فعالیت خود را در آموزش و پرورش آغاز کرده اند و همچنین به کمک نیروهای برجسته بازنشسته تامین می کند اظهار داشت: با توجه به تصویب قانون جدید، آموزش و پرورش قادر به جذب نیروی جدید خرید خدمات نیست.
وی با اشاره به فعالیت حدود ۸۰ معلم خرید خدمات در ۱۰ مدرسه شهری و روستایی آران و بیدگل افزود: اغلب نیروهای خرید خدمات فعال در مدارس شهرستان از مهارت خوبی برای کلاسداری و تدریس برخوردار هستند.
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: آموزش و پرورش آران و بیدگل برای سال جدید تحصیلی نیروی جدید خرید خدمات جذب نمی کند و نیروهای خرید خدمات که در قالب شرکتی در مدارس بسته های حمایتی فعال هستند در صورت موفقیت در میاحث آموزشی و پرورشی به فعالیت خود به عنوان نیروی خرید خدمات ادامه خواهند داد.
معدن دار با تاکید بر آموزش و بروز شدن تمامی مدرسین در تمام مقاطع آموزشی گفت: کسب تجربه و آموزش ضمن خدمت برای همه فرهنگیان شهرستان از جمله نیروهای خرید خدمات ضروری است.
گفتنی است حدود ۲۰ هزار دانش آموز آران و بیدگلی در ۱۳۵ واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا