اخبار آران و بیدگل

فرماندار آران و بیدگل از اعمال محدودیت های ویژه یلدایی در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذر ماه خبر داد

🔺به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار و رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان آران و بیدگل از اعمال محدودیت های ویژه یلدایی این شهرستان در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذر ماه خبر داد.

🔺وی اظهار داشت: بر اساس مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا تردد خودروهای شخصی در شب‌های شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذر ماه از ساعت ۲۰ تا چهار صبح ممنوع خواهد بود و همه مشاغل به جز مشاغل گروه یک و ضروری نیز از ساعت ۱۸ تعطیل می شوند.

🔺وی با بیان اینکه برگزاری شب یلدا و دورهمی‌های خانوادگی‌ می‌تواند باعث افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های شهرستان شود، گفت: از مردم درخواست داریم همانند ایام عید نوروز و ۱۳ بدر، کمال همراهی و همکاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای دستورات ستاد ملی، استانی و شهرستانی مقابله با کرونا را داشته باشند.

🔺وی با تاکید بر برگزاری دید و بازدیدهای مجازی شب یلدا گفت: غفلت در چند شب منتهی به شب یلدا و برگزاری دورهمی‌های خانوادگی، شیوع مجدد کرونا را در شهرستان آران و بیدگل رقم خواهد زد.

🔺وی ضمن تقدیر از همکاری و همراهی مردم در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی، وضعیت شیوع کرونای این شهرستان را شکننده و ناپایدار اعلام کرد و گفت: تداوم رعایت دقیق این دستورالمعل‌ها بویژه در شب یلدا و پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی و رسیدن به یک وضعیت پایدار در فرآیند مهار کرونا ضروری است.

🔺فرماندار شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد: اطلاع‌رسانی‌ها و آگاهی‌بخشی‌ها درباره رعایت این پروتکل‌ها باید به‌صورت جدی صورت گیرد، چرا که عادی‌انگاری شیوع کرونا، برگشت به شرایط قرمز را رقم خواهد زد.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا