اخبار آران و بیدگل

۵ هزار و ۵۳۵ نفر در آران و بیدگل واکسن کرونا دریافت کردند

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گفت: پنج هزار و ۵۳۵ نفر در این شهرستان از آغاز واکسیناسیون علیه ویروس کرونا تاکنون واکسن دریافت کرده‌اند.

محسن قمصری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون برای چهار هزار و ۱۵۸ نفر از سالمندان بالای ۶۰ سال نوبت اول واکسن کرونا و برای ۹۶۹ سالمند بالای ۶۰ سال آران و بیدگلی نوبت دوم واکسن کرونا تزریق شده است.
وی ادامه داد: ۷۴۵ نفر از کارکنان بهداشتی و درمان آران و بیدگل نوبت اول واکسن کرونا و برای ۴۱۲ نفر نوبت دوم واکسن کرونا تزریق شده است.
به گفته وی، ۲۸۴ بیمار خاص، ۴۰ نفر از پاکبانان، بنیاد شهید ۴۰ واکسن و ۴۳ نفر از اعضای تحت پوشش موسسه اعصاب و روان ایرانمهر واکسن مرحله نخست تزریق شده است.
معاون شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل از فراخوان و آغاز تزریق واکسن برای گروههای سنی جدید (افراد بالای ۶۰ سال) این شهرستان خبر داد و گفت: با ورود محموله‌های جدید واکسن، روند واکسیناسیون گروه‌های هدف با سرعت قابل قبولی در حال انجام است.
قمصری افزود: بر این پایه، همه سالمندان بالای ۶۵ سال در آران و بیدگل برای جلوگیری از ازدحام و پس از دریافت پیامک با در دست داشتن کارت ملی به مراکز تجمیعی واکسیناسیون بیمارستان شهید رجایی مراجعه کنند تا واکسن کرونا برای آنان تزریق شود.
وی ادامه داد: با ورود به مرحله واکسیناسیون همگانی از همه امکانات شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل برای این مهم بهره گرفته و بر پایه اولویت های اعلام شده، واکسیناسیون مرحله به مرحله در حال انجام است.
به گفته وی، مرحله واکسیناسیون عمومی همچنان نیازمند همکاری و همراهی همه اقشار جامعه است و بر تداوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تتاکید می‌شود.
معاون شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل با بیان اینکه هیچ نگرانی، محدودیت و کمبودی برای واکسیناسیون افراد واجد شرایط وجود ندارد، ادامه داد: واکسن کرونا به تعداد کافی تامین شده است و واکسیناسیون افراد واجد شرایط تا تزریق واکسن به آخرین فرد ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به تغییر وضعیت کرونایی آران و بیدگل از نارنجی به قرمز گفت: شمار بستری‌ها و مراجعه بیماران سرپایی در این شهرستان در هفته های اخیر افزایش داشته که امید می‌رود با افزایش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، شاهد کاهش بیشتر بستری ها و تبدیل وضعیت به نارنجی و زرد در هفته های پیش رو باشیم.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا