اخبار آران و بیدگلاسلاید شو اصلیعنوان داغ

نمایش اثر هنری هنرمند آران و بیدگلی در بزرگترین رویداد هنری ترکیه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: اثر هنری هنرمند فرهیخته شهرستان آران و بیدگل در بزرگترین رویداد هنری کشور ترکیه در «کنگره بین المللی شهر استانبول» به نمایش گذاشته شد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: اثر هنری هنرمند فرهیخته شهرستان آران و بیدگل «محمدرضا شیروانی زاده» در بزرگترین رویداد هنری کشور ترکیه در شهر استانبول به نمایش گذاشته شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این رویداد بزرگ هنری که هنرمندان، نقاشان، مجسمه سازان، مجموعه داران، گالری داران و موزه داران بسیاری از کشورها حضور دارند، یک اثر نفیس نقاشی به ابعاد ۱۰۰ * ۱۵۰سانتیمتر با تکنیک اکریلیک با فضای اکسپرسیو از این هنرمند آران و بیدگلی در معرض نمایش علاقه مندان قرار گرفته است.

 

ضابطی اضافه کرد: این نمایشگاه از چهارشنبه ۱۲ تا ۱۶ آبان در مرکز «کنگره بین المللی شهر استانبول» برپا شده است.

ضابطی بیان داشت: محمدرضا شیروانی زاده از هنرمندان دانشجوی ارشد نقاشی از دانشگاه هنر تهران و کارشناسی ارشد برق است که تاکنون سه نمایشگاه انفرادی برگزار کرده و در بیش از ۴۰ نمایشگاه گروهی نقاشی در کشورهای امارات، ترکیه، آلمان، ایتالیا و …  شرکت داشته  و آثار این هنرمند در وب سایت های بزرگ هنری و بین المللی در کشورهای کانادا، دانمارک، ایرلند و ایتالیا نیز به معرض نمایش درآمده است.

 

 

 

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی آران و بیدگل ادامه داد: وی همچنین در نمایشگاه های گروهی ایران در گالری های معتبر همچون گالری آ، گالری لاله، گالری صبا و موزه هنرهای معاصر تهران شرکت دارد و در روزنامه های معتبر و رسمی کشور  به نقد و بررسی آثار هنرمندان ایرانی می پردازد.

 

ضابطی خاطرنشان کرد: این هنرمند نقاش که از نوابغ هنری هنرمندان تجسمی شهرستان در عرصه ملی و بین المللی است ریشه های هنری خود را مربوط به دوران کودکی زمانی که در کارگاه نقاشی فرش پدر (عباس شیروانی زاده از هنرمندان طراحی فرش منطقه) سپری کرده است می داند./

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا