اخبار آران و بیدگلاخبار فرهنگیاسلاید شو اصلیعنوان داغ

تجلیل از هنرجویان آموزشگاه های آزاد هنری فانوس

طی آیینی از هنرجویان عرصه نقاشی آموزشگاه آزاد هنری فانوس شهرستان آران و بیدگل تجلیل شد

به گزارش نسل فردای آران و بیدگل و به نقل از خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، طی آئینی در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از هنرجویان عرصه نقاشی آموزشگاه آزاد هنری فانوس شهرستان آران و بیدگل تجلیل شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل در این آیین گفت: هر طرح، نقش و رنگی که در مجموعه هنرمندان تجسمی و بصری مشاهده می‌کنید، حاصل اندیشه، ایده، تراوشات ذهنی و آموزش آنهاست که اندک اندک با لطافت روح زیبای خود در آمیخته‌اند درنتیجه حاوی یک پیام به مخاطب خواهد بود.
سعید ضابطی ضمن اشاره به اینکه هنر زنده است چون هنرمند پویا است بیان داشت: نمایشگاه های هنری راهی برای رونق بیشتر هنر و بها دادن به هنر و هنرمندان است و این اداره همواره با تمام توان و با حمایت حداکثری خود حامی هنرمندان خواهد بود تا پتانسیل های هنرمندان کشف و به جامعه معرفی شود و شاهد رشد و پویایی فرهنگ و هنر شهرستان باشیم.
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل با تقدیر از خانواده های این هنرمندان که با وجود گرفتاری ها، اوقات فراغت فرزندان امروز، آینده سازان فردای جامعه را با آموزش هُنر پر می کنند افزود: دختران امروز، یکی از نقش‌ آفرینهای برجسته جامعه، نقش بسیار حساسی را در تعیین سرنوشت فرهنگی جامعه و سلامت روح و روان خانواده ایفا می کنند.
ضابطی با تقدیر از فعالیت های فرهنگی هنری آموزشگاه آزاد هنری «فانوس» گفت: این آموزشگاه از نخستین آموزشگاه های هنری شهرستان آران و بیدگل است که با بیش از سه دهه فعالیت هنری با مدیریت ابوالفضل کمصدا به کشف و پرورش استعدادها در حوزه نقاشی پرداخته و توانسته در این زمینه سالانه بیش از ۳۰ هنرجو پرورش دهد.
در بخش دیگری از این مراسم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل با اهدای لوح از مدیریت آموزشگاه فانوس و هنرجویان نقاش شهرستان تجلیل کرد.
در پایان این مراسم، نمایشگاه «ردپای قلم» که با حضور ۵۲ هنرجوی این آموزشگاه با ۱۴۰ اثر هنری به سبک رئال با تکنیک سیاه قلم، طراحی، مدادرنگی، پاستل و رنگ و روغن با موضوعات طبیعت بی جان، پرتره و حیوانات به مدت ۱۰ روز در نگارخانه عرفان برپا شده بود، به کار خود پایان داد.
این آئین به همت آموزشگاه آزاد هنری فانوس و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل، شهرداری و بسیج هنرمندان با حضور شهردار، مسئول بسیج هنرمندان، هنرمندان و خانواده های هنرجویان آموزشگاه هنری فانوس در سالن شهدای هنرمند مجتمع اداره شهرستان برگزارشد./

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا