اخبار آران و بیدگلاخبار اجتماعیاسلاید شو اصلی

دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل از اجرای برنامه های ابلاغی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مدیریت منطقه گردشگری آران و بیدگل – مرنجاب خبر داد.

به گزارش نسل فردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل از اجرای برنامه های ابلاغی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مدیریت منطقه گردشگری آران و بیدگل – مرنجاب خبر داد.

وی با اشاره به اجرای احداث گیت الکترونیک ورودی مرنجاب با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال گفت: جاده مواصلاتی منطقه مرنجاب با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال ترمیم و اصلاح شده است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از نصب علائم راهنمایی و رانندگی جاده ۴۶ کیلومتری کویر مرنجاب با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد و افزود: با نصب و راه اندازی دو آنتن بی تی اس و اختصاص ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی پوشش آنتن دهی تلفن همراه در کویر مرنجاب کامل شد.

وی افزود: برای ساخت مجتمع های خدماتی – رفاهی و سازه های متناسب با کویر در مرنجاب، نقاطی جانمایی و با تعدادی از سرمایه گذاران مذاکراتی صورت گرفته است.

دکتر بایبوردی بیان داشت: برای استقرار واحدهای امداد رسان خودرویی، نصب فانوس های روشنایی، اختصاص لباس های متحدالشکل راهنمایان گردشگری کویر مرنجاب برنامه ریزی و اقدامات مثبتی انجام شده است.

وی به اقدامات فرهنگی و مذهبی در منطقه کویر مرنجاب اشاره کرد و گفت: اقامه نماز جماعت و برگزاری مراسم های دینی، مذهبی و فرهنگی در کویر مرنجاب با اعزام مبلغان در ایام نوروز انجام شد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل، استقرار کیوسک های تلفن همگانی و تابلوهای تبلیغاتی در منطقه مرنجاب را از جمله برنامه های اجرا شده در این منطقه ذکر کرد و گفت: برای رفاه حال گردشگران در کویر مرنجاب بروشورهای اطلاع رسان و نقشه های گردشگری تهیه و در بین آنان توزیع شده است.

وی بیان داشت: سایت اداری مرنجاب به عنوان دفتر ساماندهی مرنجاب و پاسخگویی به مردم و گردشگران با دو شماره تلفن ۵۴۷۲۱۶۲۰-۰۳۱ و ۵۸۳۸۵۲۸۳-۰۳۱ مستقر شده است

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا