اخبار آران و بیدگلاسلاید شو اصلیعنوان داغ

انتخابات انجمن خوشنویسان آران و بیدگل برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: انتخابات مجمع عمومی و بدوی انجمن خوشنویسان شهرستان آران و بیدگل با حضور اعضای این انجمن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل به نقل از خبرگزاری شیستان، سعید ضابطی  گفت: انتخابات مجمع عمومی و بدوی انجمن خوشنویسان شهرستان آران و بیدگل با حضور اعضای این انجمن  در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این انتخابات با حضور استاد سید سعید کاظمی ناظر دفتر مرکزی انجمن خوشنویسان ایران، استاد عباس متولی سرپرست انجمن خوشنویسان شهرستان، جمعی از اساتید و اعضای انجمن خوشنویسان شهرستان برگزار شد.

 

ضابطی با بیان اینکه در این نشست عباس متولی مجددأ به عنوان نماینده بدوی مجمع نمایندگان انتخاب شد، ادامه داد: طی رای گیری انجام شده از اعضا و از بین داوطلبین، عباس متولی، علی اصغر صدیقیان، فریبا قپانداری و زینب صباغی به عنوان اعضای شورا و مصطفی متولی به عنوان بازرس به مدت ۲ سال انتخاب شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل عنوان کرد: همچنین از بین اعضای شورای شعبه، سرپرست انجمن انتخاب و به انجمن دفتر مرکزی معرفی خواهد شد تا سرپرست انجمن با ابلاغ و حکم شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران منصوب شود.

 

ضابطی افزود: در این نشست گزارشی از عملکرد مالی و فعالیت های این انجمن در دوره پیشین توسط استاد عباس متولی به عنوان سرپرست، زینب صباغی به عنوان مسئول امور مالی و امیرحسین شاهمیرزایی به عنوان بازرس ارائه شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل خاطر نشان کرد: انجمن خوشنویسان شعبه آران و بیدگل از سال ۱۳۷۹ بنا به پیشنهاد و تأکید خوشنویس برجسته کشور و رییس انجمن خوشنویسان ایران استاد غلامحسین امیرخانی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیریت استاد عباس متولی تأسیس شد.

ضابطی اضافه کرد: ۲۵۰ هنرمند خوشنویس در سطوح مقدماتی، متوسط، خوش، عالی و ممتاز پرورش یافته این شهرستان نشان دهنده پویا بودن انجمن خوشنویسان شهرستان است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا