اخبار آران و بیدگلاخبار بهداشت و درماناسلاید شو اصلیعنوان داغ

استاندار اصفهان خواستار ایجاد بیمارستان تامین اجتماعی در کاشان شد

 استاندار اصفهان با توجه به وجود جمعیت قابل توجه کارگری در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل خواستار ایجاد یک بیمارستان توسط سازمان تامین اجتماعی در کاشان شد.

به گزارش نسل فردا روز چهارشنبه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،سیدرضا مرتضوی در دیدار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور افزود: در بعضی از شهرستان ها مانند کاشان از گذشته یک بیمارستان تامین اجتماعی موجود است که در دوره ای در دهه شصت تحویل دانشگاه علوم پزشکی شده و از ید مجموعه تأمین اجتماعی خارج شده و باوجود اینکه اینکه جمعیت کارگری در این شهرستان قابل توجه است درخواست می کنیم با ایجاد یک بیمارستان در آن منطقه به نیاز مردم این شهرستان و شهرستان آران و بیدگل نیز پاسخ داده شود.

وی اظهار کرد: با ورود و رویکرد مجاهدانه مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی، نقاط امید فراوانی در این مجموعه روشن شده و فعالیت های خوبی در حال انجام است و به طور کلی می توان گفت این سازمان از مجموعه های موفق و پرتلاش دولت سیزدهم قلمداد می شود.

وی با اشاره به تلاش های انجام شده در حوزه تأمین اجتماعی اظهار کرد: باوجود تلاش های انجام شده به دلیل رعایت نشدن برخی حداقل ها، شاهد نارضایتی مردم و بیمه شدگان هستیم که لازم است در این بخش نیز بازنگری شود تا شاهد افزایش رضایت بیمه شدگان باشیم.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.‌

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا