اخبار آران و بیدگل

آزادی ۱۲ زندانی جرائم مالی غیرعمد از سوی خیران حرم هلال بن علی(ع)

⬅️مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال(ع) خبر داد؛

✔آزادی ۱۲ زندانی جرائم مالی غیرعمد از سوی خیران حرم هلال بن علی(ع)

✔مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال(ع) از آزادی ۱۲ زندانی نیازمند جرائم غیرعمد با کمک خیّران این آستان مقدس از ولادت امیرالمؤمنین امام علی(ع) تا سالروز شهادت آن حضرت خبر داد.

✔سید جواد تکیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طی بازه زمانی سالروز ولادت تا شهادت امیرالمؤمنین امام علی(ع) در اقدامی خداپسندانه، بدهی ۱۲ تن از زندانیان نیازمند جرایم مالی غیر عمد با کمک خیّرین آستان مقدس پرداخت شده است.

✔مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) افزود: با اجرای این طرح، ۹ تن از زندانیان در ایام ولادت امام علی(ع) و روز پدر و ۳ زندانی در آستانه شهادت امام علی(ع) و روز زیارتی حضرت محمدهلال(ع) به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

✔تکیه خاطر نشان کرد: طی جلساتی که با هماهنگی زندان کاشان با شاکیان برگزار شد، بخشی از بدهی این زندانیان بخشیده شده و مابقی از سوی خیران آستان و اعتبار برنامه های فرهنگی لغو شده حرم مطهر در ایام شیوع کرونا پرداخت شده است.

✔وی خاطر نشان کرد: در مجموع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از بدهی این ۱۲ زندانی را آستان مقدس حضرت محمدهلال(ع) برعهده گرفته که بخش قابل توجهی از این مبلغ از سوی یک بانوی نیکوکار و از خیرین حرم مطهر پرداخت شده است.

✔حرم مطهر حضرت محمدهلال(ع) فرزند بلافصل امیر مومنان علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا