اخبار آران و بیدگل

احداث آموزشگاه ۳ کلاسه در روستای محروم قاسم آباد آران و بیدگل

✅مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل خبر داد؛

🔶احداث آموزشگاه ۳ کلاسه در روستای محروم قاسم آباد آران و بیدگل

🔷 مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: با پایان طرح سراسری آجر به آجر در استان اصفهان آموزشگاهی سه کلاسه در روستای محروم بخش کویرات آران و بیدگل احداث می‌شود.

🔶محمد معدن دار در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به احداث آموزشگاه سه کلاسه در روستای محروم قاسم آباد آران و بیدگل اظهار داشت: این مدرسه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در روستای قاسم آباد آران و بیدگل ایجاد می‌شود.

🔷وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ درصد از مدارس آران و بیدگل در طرح آجر به آجر شرکت کردند، افزود: با توجه به اینکه قرار بود مبالغ جمع آوری شده در سراسر استان به ساخت یک مدرسه تعلق بگیرد با هماهنگی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس اصفهان، این مدرسه در قاسم آباد آران و بیدگل ساخته می‌شود.

🔶معدن دار در ادامه با بیان اینکه شهرستان آران و بیدگل در همکاری خیران مدرسه ساز سرآمد شهرستان‌های استان اصفهان است، گفت: تنها در ۶ سال اخیر بیش از ۷۰ طرح عمرانی آموزش و پرورش با همکاری خیران در آران و بیدگل اجرا شده است.

🔷وی بیان کرد: در طول سالهای گذشته، ۸۰ طرح آموزشی با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در آران و بیدگل اجرایی شده که ۵۰ درصد هزینه‌های آن توسط خیران تأمین شده است.
۲۰ هزار دانش آموز آران و بیدگلی در ۱۳۵ واحد آموزشی این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا