اخبار آران و بیدگل

اهدای ۶ دستگاه گوشی هوشمند و تبلت به دانش آموزان نیازمند آران و بیدگل

💚«علیرضا باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: شورایاری محله عباس آباد، در راستای عمل به رسالت فرهنگی و اجتماعی خود و به جهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت که توانایی خرید گوشی تلفن همراه هوشمند برای بهره مند شدن از آموزش مجازی را ندارند، تاکنون ۵ دستگاه گوشی هوشمند به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال با کمک خیران خریداری و به دانش آموزان بی بضاعت اهدا کرده است.

💚نماینده مدارس در شورایای محله عباس آباد آران و بیدگل افزود: همچنین جواد رعیت مقدم یکی از معلمان خیراندیش مدرسه شهیدان شبانپور برای یکی از شاگردان با استعدادش که مشکل ورود به آموزش مجازی را داشت، با جمع آوری کمک های مردمی اقدام به تهیه و اهدای یک دستگاه تبلت و ملزومات آن کرد.

💚باقری در ادامه خاطر نشان کرد: این معلم با انجام این اقدام مشق ایثار، فداکاری و انفاق را به صورت عملی تدریس کرد و نشان داد که معلم همچنان الگوی توسعه فرهنگ در جامعه است.

💚وی استمرار این موج مهربانی برای تامین و اهدا تجهیزات آموزشی هوشمند به دانش آموزان بی بضاعت در این محله را ضروری دانست و اضافه کرد: هنوز دانش آموزان بی بضاعتی هستند که در سال تحصیلی جدید، نتوانسته اند به شبکه آموزشی شاد بپیوندند و این امر مستلزم استمرار اقدامات خیرخواهانه مردم و خیران در این حوزه است.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا