اخبار آران و بیدگل

فوت ۱۲۱ آران و بیدگلی از اسفندماه گذشته تاکنون بر اثر ابتلا به کرونا

✔سرپرست شبکه بهداشت آران و بیدگل گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این شهرستان تاکنون ۱۲۱ نفر با تست مثبت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ فوت کرده اند.

✔اعظم باقری در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به اینکه از آغاز شیوع ویروس کرونا در شهرستان آران و بیدگل تاکنون یک هزار و ۷۴۸ نمونه در این شهرستان انجام شده است، اظهار داشت: از این تعداد جواب تست ۷۲۲ نفر مثبت و مابقی منفی بوده است.

✔وی با بیان اینکه در این مدت یک هزار و ۷۳۰ آران و بیدگلی در بیمارستان های منطقه کاشان بستری شده اند، ابراز داشت: از این تعداد ۸۳۰ بیمار در  بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل و ۹۰۰ بیمار آران و بیدگلی نیز در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده اند.

✔سرپرست شبکه بهداشت آران و بیدگل با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۶۴ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان آران و بیدگل جان خود را از دست داده اند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۲۱ بیمار تست PCR آنها مثبت قطعی و ۴۳ بیمار دیگر تست آنها منفی بود.

✔وی با بیان اینکه در ابتدای شیوع ویروس کرونا در آران و بیدگل نسبت ابتلای مردان به زنان حدود ۸۰ به ۲۰ بود، خاطرنشان کرد: با گذشت زمان این نسبت به ۵۵ درصد مردان و ۴۵ درصد تغییر کرد.

✔باقری افزود: در موج سوم شیوع ویروس کرونا در مهر و آبانماه بیشترین سن ابتلای شهروندان آران و بیدگلی به ۳۰ تا ۳۹ سال رسید.

✔روندی نزولی  ابتلا، بستری و فوت بیماران کرونایی در کاشان و اران و بیدگل

✔وی با بیان اینکه در حال حاضر روندی نزولی ابتلا، بستری و فوت بیماران کرونایی را در شهرستان کاشان و آران و بیدگل شاهد هستیم، گفت: این شرایط ناپایدار و بسیار شکننده است که در صورت بی تفاوتی مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی هر لحظه امکان بازگشت به شرایط مهر و آبانماه و حتی بدتر از آن وجود دارد.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا