اخبار آران و بیدگل

سافاری شهرستان آران و بیدگل ساماندهی می شود.

🔺رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل همزمان با برگزاری مراسم معارفه مسئول جدید کلوپ سافاری شهرستان آران و بیدگل با حضور فرماندار و مسئولین کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان اصفهان از اجرای فاز اول طرح ساماندهی خودرو های سافاری و آفرود در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

🔸سید حسین چاکری بادی در ادامه افزود طی صدور حکم انتصاب آقای حسین خالقی آرانی بعنوان مسئول کلوپ سافاری شهرستان آران و بیدگل توسط مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران فاز اول طرح ساماندهی سافاری شهرستان آران و بیدگل با ساماندهی خودروهای موجود در شهرستان آغاز میگردد.
چاکری بادی در ادامه افزود سافاری یکی از ظرفیت های جدید حوزه گردشگری به شمار می رود که به رونق صنعت گردشگری کمک شایانی می نماید.

🔹وی در پایان افزود در فاز نخست ساماندهی استاندارد سازی خودروها  فعال آفرود و سافاری در مناطق کویری شهرستان را از اولویت های این طرح بیان کرد و تعیین مسیر گردشگری برای جلوگیری از پراکندگی در کویر و مشخص کردن منطقه های محدود برای خودروهای سافاری به منظور ، حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی را از دیگر اولویت های فاز اول طرح ساماندهی برشمرد.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا