اخبار آران و بیدگلاخبار شهری و رفاهیاخبار فرهنگیاسلاید شو اصلی

طرح ملی جشن نیکوکاری با همکاری بسیج ، مساجد ، آموزش و پرورش و مردم همیشه در صحنه

به گزارش نسل فردای آران و بیدگل و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان آران و بیدگل، همزمان با هفته احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام همچون سالهای گذشته آماده دریافت کمک های مردمی و خدمت رسانی به نیازمندان و محرومین در سطح شهرستان می باشد.

با توجه به همه گیری ویروس کرونا در چند سال گذشته و مشکلات عدیده اقتصادی مردم به خصوص نیازمندان جامعه، کمیته امداد امام با اجرای طرح هایی همچون QR پرداخت صدقه به صورت الکترونیکی و آسان در هر زمان و مکان و برپایی مراکز نیکوکاری در سطح شهرها و روستاها قدم در کمک به سفره نیازمندان گذاشته است.
کمیته امداد امام در طول سال به خصوص ۱۴ اسفند لغایت ۲۱ اسفند (هفته احسان و نیکوکاری)
در مدارس، مساجد، مصلی نمازجمعه و سطح شهرستان اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و کالای مردم خیر و نوعدوست کرده است و لذا از ۱۲ اسفند در سطح شهر به خصوص حرم امامزادگان شهرستان ، روز جمعه ۱۳ اسفند در مصلی نمازجمعه و روز شنبه در مدارس به صورت حضوری و فعال آماده جذب خدمات نقدی و کالایی مردم است تا عید را به خانه نیازمندان هدیه دهد.
لازم به ذکر است در سال گذشته مردم بزرگوار شهرستان با مراجعه به مراکز جمع آوری کمک های مردمی از جمله پایگاههای بسیج، مراکز نیکوکاری ، مساجد ، نماز جمعه و کمیته امداد حضرت امام خمینی ره شهرستان آران و بیدگل بیش از ۱۵۰ میلیون تومان کمک نقدی و کالایی به نیازمندان کمک کرده اند.
در پایان کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان آران و بیدگل در طول سال آماده دریافت کمک های مردمی و رساندن آن به دست نیازمندان است و مردم می توانند با مراجعه به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری این نهاد مقدس و انقلابی را کمک کنند.
((روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان آران و بیدگل ))

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا