اخبار آران و بیدگل

فرماندار آران و بیدگل: نصب چادر در معابر، بوستان ها و مناطق گردشگری کویر ممنوع است.

♨️فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست خدمات سفر و ستاد مقابله با کرونا:

مدیریت سفر ایمن در تعطیلات نوروزی مدنظر مسئولان و مردم این شهرستان باشد/ شهروندان برای موکول کردن سفرها به زمان مناسب برنامه‌ریزی کنند/ شهرستان آران و بیدگل در ایام نوروز پذیرشی برای اسکان مسافران نوروزی در مهمانسرای ادارات، مدارس، خانه‌های استیجاری، ورزشگاه‌ها، مساجد و حسینیه‌ها نخواهد داشت

⬅️فرماندار شهرستان آران و بیدگل از عدم اسکان مسافران نوروزی در مهمانسراهای ادارات، مدارس، خانه‌های استیجاری، ورزشگاه‌ها، مساجد و حسینیه‌های این شهرستان در ایام نوروز خبر داد و افزود: نصب چادر مسافرتی در معابر عمومی، پارک‌ها، بوستان‌های شهری و روستایی مناطق گردشگری کویری نیز ممنوع است.
⬅️وی  تشریح کرد: اسکان در مراکز اقامتی دارای مجوز شهرستان آران و بیدگل با اجرای پروتکل‌های بهداشتی برای افرادی که از قبل رزرو کرده‌اند، امکان‌پذیر خواهد بود.
⬅️دکتر بایبوردی از اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان خواست تا با همکاری دیگر دستگاه‌های ذیربط در سفر مسافران نوروزی با وسایل نقلیه توریستی قابل کنترل، استاندارد، تحت نظارت‌های بهداشتی نظارت حداکثری داشته باشند و از راهنمایان گردشگری آشنا با پروتکل‌ها و ضوابط بهره بگیرند.

⬅️وی همچنین با تاکید بر عدم امکان اسکان مسافران از شهرستانهای با وضعیت قرمز و نارنجی در شهرستان آران و بیدگل افزود: با خانه‌های استیجاری غیرمجاز و سایت‌های غیرمجاز برخورد محکم و قانونی می‌شود.
⬅️وی با اشاره به فروش الکترونیکی بلیط جهت بازدید از مناطق گردشگری شهرستان آران و بیدگل گفت: استفاده از  نرم‌افزار ماسک و جلوگیری از ورود «افراد با شرایط قرنطینه» به مناطق گردشگری این شهرستان اجرایی شود.
⬅️فرماندار و رئیس خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل  از جمعیت هلال احمر این شهرستان خواست با برپایی ایستگاه سیار سلامت و نصب چادر در ورودی جاده جدید و قدیم آران و بیدگل، کویر سیازگه، کویر مرنجاب، ورودی سفیدشهر و حسین آباد بخش کویرات خدمت‌رسانی کنند.
⬅️وی تاکید کرد: شهرداری‌های آران و بیدگل، ابوزیدآباد، نوش‌آباد و سفیدشهر و دهیاری‌های ۱۱ گانه  نسبت به اطلاع‌رسانی و نصب بنر در سطح و مبادی ورودی شهرها و روستاها درخصوص ممنوع بودن نصب چادر مسافرتی اقدام کنند.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا