اخبار آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل: ⛔️ تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در شهرستان آران و بیدگل ممنوع است

♦️عادی‌انگاری شرایط کرونایی، ورود شهرستان آران و بیدگل از وضعیت نارنجی به قرمز را رقم خواهد زد

🔺به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل؛ دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار و رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و ایجاد محدودیت‌ بین استانی و شهرستانی تاثیرات مطلوبی در کاهش تردد خودروها و قطع زنجیره انتقالی ویروس داشته است، گفت: تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد نیز در شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد و روستاهای ۱۱گانه ممنوع و با رانندگان متخلف بنابر اعمال قانون رفتار می‌شود.

🔺وی همچنین خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی شهرستان آران و بیدگل به سایر شهرها و همچنین ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرستان آران و بیدگل را ممنوع اعلام کرد و افزود: در این خصوص پلیس راهنمایی و رانندگی با متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد.

🔺دکتر بایبوردی افزود: در بحث محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی مربوط به کرونا تابع مصوبات ستاد ملی استانی و شهرستانی مقابله با کرونا هستیم و از این رو اعمال محدودیت‌های تردد و سفر نیز طبق مصوبه این ستادها انجام می‌شود.

🔺فرماندار شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد: اطلاع‌رسانی‌ها و آگاهی‌بخشی‌ها درباره رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌ها با توجه به وضعیت نارنجی این شهرستان باید به‌صورت جدی صورت گیرد، چرا که عادی‌انگاری شیوع کرونا، ورود به شرایط قرمز را رقم خواهد زد.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا