اخبار آران و بیدگلاسلاید شو اصلیعنوان داغمذهبی

مجالس فاطمیه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در آران و بیدگل برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری مجالس بزرگداشت ایام فاطمیه با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نسل فردای آران و بیدگل حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار  با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: برگزاری مجالس بزرگداشت شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) با رعایت دقیق شیوه نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی از سوی هیئات مذهبی آران و بیدگل بلامانع است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: بر اساس ابلاغ ستاد کرونا، هیئات مذهبی و مساجد در راستای حفظ سلامت مردم و عزاداران مکلف به اجرای پروتکل‌های بهداشتی هستند و عزاداران هم بایستی ضمن همکاری با هیئات مذهبی، بهداشت فردی و نکات پیشگیرانه را برای جلوگیری از گسترش کرونا رعایت کنند.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار در ادامه بیان داشت: برگزاری مراسم در مساجد، حسینیه ها و مکان های عمومی به ویژه مکان های غیرمسقف یا مسقف مرتفع با رعایت فاصله گذاری در اولویت قرار دارد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: به افرادی که واکسن کوئید ۱۹ را کامل نزده اند یا بیماری زمینه ای دارند توصیه می شود در مراسم شرکت نکنند.

 

وی افزود: برای متولیان و خدمات دهندگان در مساجد و مکان ها ی فرهنگی و اجتماعی داشتن کارت واکسن با QR  کد از سامانه هوشمند و در وضعیت قرنطینه نبودن بیماری الزامی است. همچنین نذورات و مواد غذایی و آشامیدنی در صورت توزیع بایستی به صورت بسته بندی باشد.

 

رئیس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی با اشاره به اهمیت برگزاری مجالس فاطمیه و ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها افزود: سیره فاطمی و الگوپذیری از ساحت مقدسه حضرت فاطمه (س) در ولایت مداری، تربیت فرزند، همسرداری، احترام به والدین و دفاع از حریم ولایت و امامت باید در اولویت مجالس هیئت‌های مذهبی باشد.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار ادامه داد: هیئت‌های مذهبی باید از تمامی ظرفیت‌های موجود برای برگزاری باشکوه مجالس فاطمی بهره ببرند و همچنین ضمن فضاسازی و سیاه پوش کردن معابر از ظرفیت فضای مجازی برای ایجاد فضایی معنوی در سطح شهر استفاده کنند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا