اخبار آران و بیدگل

نماز جمعه این هفته آران و بیدگل برگزار می شود.

🔴مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل گفت: نماز جمعه این هفته با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در تمامی شهرهای شهرستان آران و بیدگل اقامه می‌شود.

📍«حسین عبدلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: آیین وحدت ‌بخش نماز جمعه فردا هفتم خردادماه با توجه به شرایط ویروس کرونا و قرار گرفتن شهرستان آران و بیدگل در وضعیت زرد، با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی در مصلی ‌های نماز جمعه این شهرستان برگزار می‌شود.

📍مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل افزود: ستادهای نماز جمعه شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد، ابوزیدآباد و سفیدشهر تمهیدات بهداشتی لازم را برای برگزاری این آیین عبادی سیاسی فراهم کرده اند.

📍عبدلی افزود: این فریضه در شهر آران و بیدگل، فردا به امامت حجت الاسلام « علیرضا خدمتی نژاد» امام جمعه موقت این شهر اقامه خواهد شد.

📍مسئول ستاد نماز جمعه آران و بیدگل با بیان ابن که اتوبوس های حمل ونقل شهرداری برای رفاه حال نمازگزاران خدمت رسانی می کنند، از نمازگزاران خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از جمله استفاده از ماسک و دستکش، به همراه داشتن مُهر و سجاده شخصی، رعایت فاصله اجتماعی و گرفتن وضو در منزل در نمازجمعه شرکت کنند.

📍حسین عبدلی با تقدیر از همکاری نمازگزاران در رعایت پروتکل های بهداشتی در هفته های گذشته گفت: برگزاری یا عدم برگزاری نماز جمعه در هفته های آینده به شرایط شیوع کرونا بستگی دارد و اطلاع رسانی لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا