اخبار آران و بیدگل

وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور افتتاح و بازدید تعدادی از پروژه‌های صنعتی به شهرستان آران و بیدگل سفر می کند

➖وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور افتتاح و بازدید تعدادی از پروژه‌های صنعتی شهرستان آران و بیدگل امروز شنبه اول خرداد ماه ۱۴۰۰ به این شهرستان سفر می‌کند.

➖به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، مهندس رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور افتتاح و بازدید تعدادی از پروژه‌های صنعتی شهرستان آران و بیدگل امروز شنبه اول خرداد ماه ۱۴۰۰ به این شهرستان سفر می‌کند.

➖امضای تفاهم‌نامه مثلث اقتصادی مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد سپید فراب کویر آران و بیدگل از جمله برنامه‌هایی است که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.

➖ کلنگ‌زنی طرح فولاد آلیاژی و کلاف آلیاژی، کلنگ‌زنی بزرگترین تصفیه‌خانه پساب فولاد ایران و رونمایی از محصولات جدید فولادی این شرکت برای اولین بار در ایران از دیگر برنامه‌های سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به این شهرستان است.
بازدید از منطقه صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی و رونمایی از محصولات شرکت تمدن فرش نیز از برنامه‌های سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان آران و بیدگل است.

➖جلسه صنعتگران و فعالان اقتصادی شهرستان آران و بیدگل در حوزه فرش ماشینی و فولاد نیز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

➖فرماندار شهرستان آران و بیدگل، نماینده مردم شریف شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان اصفهان، وزیر صنعت، معدن و تجارت را در این سفر همراهی می‌کنند

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا