اخبار آران و بیدگل

۲۴ صنایع متخلف در آران و بیدگل مورد پیگیری قضایی قرار گرفت

◾رئیس اداره حفاظ محیط زیست شهرستان آران و بیدگل از پیگیری قضایی ۲۴ واحد آلاینده متخلف در سال گذشته خبر داد.

◾سیدعباس نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آران و بیدگل، اظهار داشت: اداره حفاظ محیط زیست شهرستان آران و بیدگل صنایع این شهرستان را ۲۳۶ مرتبه در سال گذشته مورد بازدید قرار داد و ۵۲۹ مورد استعلام نیز انجام داد.

◾وی ضمن اشاره به وصول ۲۴ مورد شکایت به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آران و بیدگل افزود: با پایش‌های صورت گرفته ۱۷۴ مورد اخطاریه صادر شد و از سوی دیگر تنها ۷۵ مورد بازدید در سال گذشته ویژه پسماندها توسط همکاران انجام شد و ۶۹ مورد مکاتبه نیز در این زمینه توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آران و بیدگل انجام شد.

◾رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آران و بیدگل از پیگیری قضایی ۲۴ مورد واحدهای متخلف در سال گذشته خبر داد و ابراز داشت: در این راستا نیز ۱۲ مورد رای قضایی صادر شد و در حوزه معادن نیز ۱۰ مورد پایش صورت گرفته و عملکرد این صنایع مورد بررسی زیست محیطی قرار گرفت.

◾وی ضمن اشاره به کشف و ضبط سلاح های شکاری و شکارچیان متخلف دستگیر شده در شهرستان آران و بیدگل گفت: شش سلاح شامل پنج سلاح مجاز و یک سلاح غیرمجاز با تلاش همکاران ما در سال گذشته کشف و ضبط شد و در این بازه نیز هشت شکارچی متخلف دستگیر شدند و اقدامات قانونی برای آنان انجام شد.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا