اخبار اجتماعیاخبار اقتصادیاخبار سیاسی

آغاز به کار اداره تعزیرات حکومتی مستقل شهرستان آران و بیدگل از امروز

به گزارش نسل فردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان آران و بیدگل از آغاز به کار اداره تعزیرات حکومتی مستقل در این شهرستان به سرپرستی داود حسن پور از امروز شنبه ۱۱ خرداد ماه ۱۳۹۸ خبر داد.

وی با اشاره به پیگیری ها و رایزنی های اخیر فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در خصوص راه اندازی اداره مستقل تعزیرات حکومتی در این شهرستان گفت: استقرار این اداره در شهرستان، روند فعالیت ستاد تنظیم قیمت کالاها در بازار را تسهیل می کند.

دکتر بایبوردی نقش دستگاه های نظارتی مثل تعزیرات حکومتی را در پیشگیری بروز تخلفاتی چون کم فروشی، گران فروشی و فروش اجباری در بازار را مهم خواند و افزود: استقرار اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان آران و بیدگل به صورت مستقل به دلیل وجود ۵ هزار واحد صنفی و ۸۱۰ واحد صنعتی فعال یک ضرورت تلقی می شود.

وی اظهار داشت: اداره تعزیرات حکومتی با نقش غیر مستقیمی که در ثبات وضعیت اشتغال دارد با مدیریت و نظارت صحیح، می تواند جلوی مفسده های احتمالی اقتصادی را گرفته و پشتیبان و یاری گر کارآفرینی و اشتغال زایی در شهرستان آران و بیدگل باشد.

گفتنی است شهرستان آران و بیدگل پیشتر فاقد اداره تعزیرات حکومتی مستقل بود و امورات مربوط به تعزیرات این شهرستان توسط اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان انجام می شد.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا