اخبار آران و بیدگل

حراج ۱۲۵ تابلو هنرمند آران و بیدگلی به نفع زلزله زدگان

👤رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی
شهرستان آران و بیدگل از حراج ۱۲۵ تابلو هنری هنرمند نقاش این شهرستان به نفع زلزله زدگان سی سخت خبر داد.

👤سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: ۱۲۵ تابلو هنری «عباس خنجر آرانی» هنرمند جوان نقاش شهرستان آران و بیدگل به نفع زلزله زدگان سی سخت به حراج گذاشته شد.

👤رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این تابلوها در قالب رنگ و روغن و زغال با موضوع طبیعت نقاشی شده است و ۵۰ درصد عواید فروش این تابلوها جهت حمایت از زلزله زدگان سی سخت اختصاص داده خواهد شد.

👤ضابطی افزود: عباس خنجر متولد سال ۱۳۶۶ در آران و بیدگل، فارغ التحصیل لیسانس نقاشی از دانشگاه یزد و مدیرمسئول آموزشگاه آزاد هنری «هفت رنگ» در این شهرستان است که تاکنون بیش از بیست نمایشگاه انفرادی و گروهی نقاشی در شمال استان اصفهان و تهران برگزار کرده است.

👤رئیس اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی آران و بیدگل خاطر نشان کرد: علاقه مندان جهت مشاهده و خرید آثار هنری عباس خنجر در جهت کمک به زلزله زدگان سی سخت می توانند به پیج اینستاگرام این هنرمند به نشانی  a.khanjar@ مراجعه کنند.

👤ضابطی ادامه داد: رتبه نخست مداد رنگی کشور  در سال ۸۶، رتبه نخست همایش هنری « از محراب تا معراج» در سال۸۷، برگزیده جشنواره هنرهای تجسمی نیشابور در سال ۸۶، رتبه نخست طراحی و دارنده دیپلم افتخار در هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرجوان در سال ۹۷ برخی از افتخارات این هنرمند جوان آران و بیدگلی است.

👤دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل با اشاره به اینکه هنرمندان شهرستان آران و بیدگل با این گونه اقدامات فرهنگی و هنری نوع دوستی و پایبندی خود را به کشور و میهن نشان می دهند، تصریح کرد: این گونه اقدامات فرهنگی و معنوی نشان از دمیدن روح هنر و ارزش والای هنرمندان در جامعه دارد.

جدیدترین اخبار آران و بیدگل را با ما دنبال کنید.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا