اخبار اجتماعیاخبار اقتصادیگفت و گو

شعبه بانک ایران زمین در آران و بیدگل در رده ی ۴شعبه برتر کشور

بانک ایران زمین با توجه به شرایط اقتصادی کشور که توسعه آن بر مبنای فعالیت موثر بانکهاست در سال ۱۳۸۹ تاسیس شده است و با توجه به سرعت روز افزون تکنولوژی در سالهای گذشته تلاش کرده تا با اجرای بانکداری دیجیتال به عنوان یکی از بانکهای پیشرو در این زمینه مطرح باشد.
شعبه مرکزی بانک ایران زمین در شهر تهران قرار دارد و هم اکنون دارای ۳۳۰ شعبه در ایران است که تمام خدمات بانکی اعم از صدور ضمانتنامه، افتتاح انواع حساب های جاری، پس انداز، LC، صدور کارت هدیه بصورت آنی و خدمات بانکداری الکترونیکی را به مشتریان خود ارائه می کند.
شعبه بانک ایران زمین در شهرستان آران و بیدگل نیز سالهاست که فعالیت خود را در خیابان محمد هلال (ع) شهر آران و بیدگل آغاز کرده و در این مدت توانسته است با ارائه خدمات مطلوب بانکی به شهروندان و مشتریان، زمینه بهبود وضعیت ارائه خدمات مالی و بانکی را به مردم این شهرستان فراهم کند. رضایتمندی مشتریان از این شعبه سبب شد، شعبه آران و بیدگل در سال اخیر بعنوان یکی از ۴ شعب برتر کشور از سوی بانک مرکزی انتخاب شود. به همین بهانه در این شماره از ویژه نامه نسل فردا، با مسعود آقاجانیان، رئیس شعبه بانک ایران زمین در آران و بیدگل به گفت و گو نشسته ایم که مشروح آن را در ادامه می خوانید.
رئیس شعبه بانک ایران زمین در گفت و گو با خبرنگار نسل فردا به نامگذاری سال گذشته به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و همچنین سال جاری با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره و تصریح کرد: بانک ایران زمین در راستای تحقق سیاست های شعار سال، طرح های اعطای تسهیلات حمایتی را برای متقاضیان در دستور کار خود قرار داده است.
مسعود آقاجانیان افزود: بانک ایران زمین به عنوان یکی از بانک های صندوق توسعه ملی، منابعی را از محل این صندوق جذب کرده و در قالب تسهیلات به مشتریان خود اعطا کرده است.
وی با اشاره به اینکه بانک ایران زمین، در سال جاری اولین بانک منطقه است که به مزدوجین، وام ازدواج به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال اعطا کرده است گفت: بانک ایران زمین در سال جاری در زمینه اعطای وام ازدواج، در میان بانکهای کشور، پیشرو بوده و از سوی دیگر نیز، در زمینه ضمانت، به متقاضیان دریافت وام ازدواج سختگیری نمی کند.
آقاجانیان تاکید کرد: مشتری مداری، اخلاق خوب پرسنل و سرویس دهی مناسب، از جمله مهمترین اصول و راهبردهای عملی بانک ایران زمین برای خدمت رسانی بهتر به مردم و جلب رضایت مشتریان بانک است.
وی به انتخاب سالانه ی شعبات برتر بانک ها توسط بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: ۲۶ بهمن ماه سال گذشته، شعبه بانک ایران زمین در آران و بیدگل از سوی بانک مرکزی بعنوان شعبه اول در منطقه و شعبه چهارم بانک ایران زمین در کشور انتخاب شود.
وی کسب رضایت مشتریان، رعایت اخلاق و مشتری مداری را عامل کسب این رتبه مهم دانست و تاکید کرد: به عقیده ما هر مشتری راضی به دنبال خود ۴ مشتری برای بانک جذب می کند و در مقابل، هر مشتری ناراضی ۱۰ مشتری را از بانک می برد.
رئیس شعبه بانک ایران زمین در آران و بیدگل، مشتری مداری و دیجیتال شدن را دو وجه تمایز و برتری این بانک نسبت به سایر بانک ها ذکر کرد و افزود: در حال حاضر در تلاش هستیم که تمام مشتریان بانک را به استفاده از سیستم همراه بانک ایران زمین ترغیب کنیم. مزیت سه طرفه بودن همراه بانک ایران زمین به مشتریان ما امکان می دهد که با استفاده از آن بتوانند از حساب های خود در دیگر بانک ها نیز جابجایی پولی انجام دهند.
وی با اشاره به حضور فعال بانک ایران زمین در شبکه های اجتماعی در راستای تحق هدف تبدیل شدن به اولین بانک دیجیتال کشور، تصریح کرد: در حال حاضر برای مشتریان این بانک این امکان فراهم شده است که بسیاری از خدمات مورد نیاز خود را از طریق سامانه های دیجیتالی این بانک دریافت کنند. در حال حاضر، درخواست صدور چک نیز از این طریق امکانپذیر شده است و مشتریان بانک می توانند درخواست خود را ثبت کرده و در کوتاهترین زمان دسته چک دریافت کنند. بعنوان مثال، مشتریان متقاضی دریافت چک های صیاد، در همان روز ثبت درخواست خود می توانند دسته چک دریافت کنند.
آقاجانیان اضافه کرد: ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در بانک ایران زمین بر اساس نیازهای مشتریان انجام می شود و طراحی خدمات بانکی دیجیتال در این بانک بر اساس نیاز های مطرح شده از سوی مشتریان است.
وی ادامه داد: به زودی همراه پرداخت Mpose در این بانک به مشتریان ارائه می شود که با استفاده از آن نیاز به دستگاه کارتخوان رفع شده و مشتریان می توانند با نصب یک اپلیکیشن بر روی تلفن همراه خود، کلیه خدمات دستگاه کارتخوان را در هر نقطه ای دریافت کنند.
وی به ارتباط شعبه بانک ایران زمین در آران و بیدگل با بخش صنعت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم از طریق توسعه بازاریابی بانکی و افزایش ارتباطات با صاحبان صنایع بتوانیم پیوند گسترده تری میان صنایع مستقر در شهرستان آران و بیدگل با بانک ایران زمین برقرار کنیم.
آقاجانی افزود: در حال حاضر برای رفاه حال مشتریان بانک ایران زمین، یک دستگاه خودپرداز در شهرک صنعتی سلیمان صباحی آران و بیدگل نصب و راه اندازی شده و در تلاش هستیم که بزودی یک دستگاه خودپرداز نیز در شهرک صنعتی هلال راه اندازی کنیم.
وی تاکید کرد: در حال حاضر تمامی شرایط برای بهره مندی صاحبان صنایع از تسهیلات بانک ایران زمین در جهت افزایش سطح تولید و اشتغالزایی فراهم است.

اخبار ویژه شهرستان آران و بیدگل را در سایت خبرگزاری نسل فردای آران و بیدگل دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا